نیروی انتظامی امنیت انتخابات را تامین می كند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'اسماعیل احمدی مقدم' روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه كانون بازنشستگان نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران، افزود: یك گروه از نیروهای انتظامی وظیفه حفاظت از حوزه های رای گیری و محل های تجمیع آرا را بر عهده دارند و گروه دیگر واحدهای احتیاطی هستند كه به همه نقاط كشور اعزام شدند.

وی با بیان اینكه بر اساس كارهای كارشناسی نیروی انتظامی، مناطقی كه در گذشته تنش داشتند و یا احتمال ناامنی در آن وجود دارد، شناسائی شدند، خاطر نشان كرد وظیفه نیروهای احتیاط، داشتن آمادگی لازم برای حضور احتمالی در این مناطق خواهد بود تا امنیت انتخابات با مشكلی روبرو نشود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح كرد با توجه به تجربیات بدست آمده از ادوار گذشته انتخابات، خوشبختانه امسال در حوزه تبلیغی شرایط بسیار خوبی در كشور فراهم است هر چند كه نمی‌توان از وجود برخی از تنش‌های كوچك نیز جلوگیری كرد.

وی ادامه داد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه، تنش‌هایی میان طرفداران برخی از نمایندگان ایجاد شد كه خوشبختانه با حضور به موقع ناجا و سایر نیروهای امنیتی این تنش‌ها به موقع كنترل شده است.

سردار احمدی مقدم در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در خصوص سال 'جهاد اقتصادی' و عملكرد نیروی انتظامی در حوزه امنیت اقتصادی، گفت: تامین امنیت لازم برای فضای اقتصادی كشور از اولویت های كاری ناجا در سال جاری برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان كرد همكاری بسیار خوبی بین نیروی انتظامی، نهادهای اقتصادی دولت و قوه قضاییه در این زمینه وجود دارد تا امنیت فضای تولید و تجارت در كشور مهیا شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه پلیس به دنبال مقابله با شكل‌گیری فساد در بخش‌های اقتصادی، برخورد با دلالان و باندهایی است كه به دنبال ایجاد توطئه كمبود هستند، تاكید كرد خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده این بازار به صورت كامل كنترل و روند صعودی را طی می‌كند.

این مقام انتظامی در خصوص برنامه های ناجا برای چهارشنبه آخر سال نیز، گفت: اقدامات گسترده‌ای را برای برخورد با باندهای وارد كننده مواد محترقه در نظر گرفته‌ایم و در كنار آن با انجام اقدامات فرهنگی به دنبال كاستن تلفات در آخرین چهارشنبه سال هستیم.

وی تصریح كرد خوشبختانه همه ساله شرایط این موضوع بهبود یافته و حوادث آخرین چهارشنبه سال كاهش یافته و خسارت كمتری به خانواده‌ها وارد می‌‌شود.

سردار احمدی مقدم در پایان از خانواده‌ها خواست در چهارشنبه آخر سال در كنار كودكان خود بمانند و با استفاده از وسایل كم‌خطرتر این مراسم را انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تاكید كرد در این روز با هر گونه راه‌اندازی كارناوال شادی و ایجاد مزاحمت برای مردم برخورد شدید خواهد شد تا امنیت مردم تامین شود.

اجتمام** 1379**1569**





:: برچسب‌ها: سفر , توکیو , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: